Twijfels over jouw SEO partner?

SEO Second opinion

Heb jij twijfels bij jouw SEO partner? En wil jij een SOE second opinion opvragen? Wij testen de status van jouw zoekmachine optimalisatie strategie op de belangrijkste pijlers.

  • Ontvang een onafhankelijke rapportage
  • Onderzoek naar de belangrijkste pijlers van SEO
  • Voorkom te hoge kosten voor weinig resultaat

SEO Second opinion aanvragen

Krijg inzicht in de status van de SEO voor je bedrijf.

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Jim Servaas

“Helaas zijn er nog heel veel cowboys actief in de online marketing wereld.”

Jim Servaas

Zij vertrouwen hun zoekmachine optimalisatie toe aan Brthmrk, jij ook?

  • Stipt logo
  • Credifin logo
  • Balans Schoonmaak
  • Epix Arcade logo

Wat is een Second opinion?

Bij een second opinion wordt er een tweede, onafhankelijke SEO specialist of SEO bureau ingeschakeld voor de effectiviteit en optimalisatie van de huidige website voor zoekmachines. Dit proces is relevant voor bedrijven of individuen die al een bestaande SEO-strategie hebben geïmplementeerd, maar twijfels hebben over de resultaten of de kwaliteit van het werk dat wordt geleverd.

Helaas zijn er nog veel zogenoemde cowboys actief in de wereld van online marketing, die voor veel geld weinig uitvoeren. Met de SEO second opinion kun jij inzichten krijgen in onder andere:

Preventief onderzoek

Voordat een nieuwe SEO-strategie wordt geïmplementeerd, kan een bedrijf een second opinion vragen om ervoor te zorgen dat de voorgestelde aanpak geschikt is en voldoet aan de best practices.

Probleemanalyse

Als een website merkbare problemen heeft met organisch verkeer, rangschikkingen of zichtbaarheid in zoekmachines, kan een SEO second opinion helpen bij het identificeren van mogelijke problemen en het bieden van oplossingen.

Concurrentieanalyse

Bedrijven die de prestaties van hun website willen vergelijken met die van concurrenten, kunnen een SEO second opinion vragen om inzicht te krijgen in waar ze staan in vergelijking met anderen in hun branche.

Kwaliteitscontrole

Als een bedrijf ontevreden is over het werk van hun huidige SEO-partner, kunnen ze een second opinion aanvragen om de kwaliteit van de uitgevoerde activiteiten te beoordelen en te bepalen of er ruimte is voor verbetering.

Jim & Fabienne

Resultaten waar wij trots op zijn!

Neem gerust een kijkje, wellicht sta jij hier binnenkort ook tussen?

Jim Servaas
Benieuwd hoe jij kan groeien met onze Shopify SEO strategie?

Vraag een gratis scan aan en kom achter de mogelijkheden!

Veelgestelde vragen

We snappen het best als je nog enkele vragen hebt.
Daarom hebben we ze voor je verzameld.