Een Fabrieksnieuwe webshop voor Stipt Polish Point Shop
Hoe we online groei hebben gerealiseerd voor Stipt met behulp van SEO en een nieuwe webshop.
Behaalde resultaten
Samenvatting van de case.
Strategiebepaling
Stipt wilde de uitstraling hebben van Rolex, Louis Vuitton. Merken waar zij mee geassocieerd worden als we kijken in de autopoets middelen. Echter zagen wij deze uitstraling niet terug in hun huisstijl / fotografie. Daarom hebben wij middels een strategiesessie het advies gegeven om de fotografie aan te laten sluiten aan de merkbeleving. Saaie productfoto’s werden ingeruild door toffe actieshots met luxe sportwagens.
Resultaten
Direct na livegang was er al een verschil te merken. Dit hebben wij gerealiseerd door het crawl-budget van Google op een efficiënte manier te gebruiken en de duplicate content pagina’s te redirecten. Stipt verkoopt onder andere autoshampoo, velgenreinigers, lakverzegeling en poetsdoeken.
Over Stipt Polish Point Shop
Stipt Polish Point Shop komt voort uit Stipt Polish Point, een autorenovatiebedrijf dat youngtimers, oldtimers, klassiekers en sportwagens fabrieksnieuw maakt.
Rick van Stippent is meer dan 15 jaar actief in de autopoets wereld en heeft zijn kennis vertaald naar de producten van Stipt Polish Point Shop. Hierdoor is het mogelijk voor particulieren om hun auto naar een hoger niveau te tillen. Of hoe ze het zelf noemen “Fabrieksnieuw”.