Zoekmachine optimalisatie

Wil jij hoger komen in Google? Dan zul je moeten werken aan het verbeteren van je organische zoekresultaten. Onze SEO specialisten kunnen je daarbij helpen!

  • Duurzame SEO strategie Jarenlang rendement met topposities in Google
  • Loop geen omzet mis Ontvang meer gratis bezoekers
  • Ontvang maandelijks een rapportage Je zult zien dat onze aanpak werkt!
  • Je zit niet vast aan een SEO abonnement Maandelijks opzegbaar!

Zij vertrouwen hun zoekmachine optimalisatie toe aan Brthmrk, jij ook?

  • Stipt logo
  • Credifin logo
  • Balans Schoonmaak
  • Epix Arcade logo

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

Om het verschil hierin uit te leggen kunnen we eerst kijken naar de betekenissen. SEO staat voor Search Engine Optimization (Zoekmachine optimalisatie). SEA staat voor Search Engine Advertising. SEO is het “gratis” verkeer wat je naar je website kan trekken. Voor SEA betaal je per klik. Dit zijn vaak de eerste 3/4 resultaten, deze kun je herkennen aan de aanduiding “Advertentie”.

Met SEO betaal je niet per klik. Bij het uitvoeren van zoekmachine optimalisatie ga je door middel van meerdere factoren aan de slag om de organische posities te verbeteren. Deze verpakken we voor het gemak even in 4 pijlers: Technische SEO, on-page SEO, autoriteit en usability.

Technische SEO

Met technische SEO verbeter jij je website, zodat Google de website beter en sneller kan lezen (crawlen). Met als gevolg dat je hogere posities krijgt in de zoekresultaten.

On-page SEO

On-page SEO, de naam zegt het eigenlijk al een beetje, zijn de optimalisaties op je website. Dus die de gebruiker ook ziet, denk hierbij aan content (teksten, afbeeldingen, interne linkstructuur).

Autoriteit

Tegenwoordig is autoriteit van een website nog steeds belangrijk. Dit realiseren we door middel van “linkbuilding”. Linkbuilding is het verkrijgen van backlinks op websites van derden. Wanneer andere websites over je praten over een bepaald onderwerp, word jij gezien als de specialist.

Usability

Website snelheid, en dan voornamelijk de RUM data uit Google Pagespeed, is een belangrijk onderdeel voor de gebruikerservaring. Wanneer je website niet goed werkt, dan kan dit je bezoekers kosten. Zorg er dus voor dat de Core Web Vitals zijn geoptimaliseerd.

Natuurlijk zijn er nog veel meer indicatoren van belang en heeft elk onderdeel zijn uitzonderingen. Wil je weten of zoekmachine optimalisatie iets voor jou is? Plan dan een gratis strategiesessie in met onze specialisten.

Wat is de werkwijze van jullie SEO optimalisatie?

Elke zoekmachine optimalisatie campagne is maatwerk. Daarom is geen enkel traject hetzelfde. Het kan zijn dat jouw website op bepaalde onderdelen al heel goed scoort. Daarom maken wij eerst altijd een analyse van de onderstaande punten:

  1. Contentanalyse
  2. Technische check
  3. Domein & pagina autoriteit
  4. Core Web Vitals

Deze bundelen wij in een rapportage, waarmee wij een SEO plan voor jou op maat maken!

Jim & Fabienne

Resultaten waar wij trots op zijn!

Neem gerust een kijkje, wellicht sta jij hier binnenkort ook tussen?

Jim Servaas
Benieuwd hoe jij kan groeien met onze SEO strategie?

Plan een gratis 30 minuten durende online strategiesessie in!

Veelgestelde vragen

We snappen het best als je nog enkele vragen hebt.
Daarom hebben we ze voor je verzameld.