Fernandes Softdrinks

De nieuwe huisstijl voor social media

Social Media

Frisdrankmerk Fernandes is al meer dan 100 jaar een begrip met haar oorsprong in Suriname. Het merk is onderdeel van frisdrankgigant Coco Cola. Wat Fernandes populair maakt zijn de verschillende heerlijke smaken en de lifestyle die het met zich mee draagt. “Een wereld waarin iedereen welkom is”.  Achtung McGarryBowen heeft een ‘frisse in-your-face campagne’ ontwikkeld en introduceert daarmee een vernieuwd mantra: ‘No Spang. Maak er wat van.’ De nieuwe campagne, ontwikkeld vanuit het bestaande ‘No Spang’-gedachtegoed van het frisdrankmerk, draait om daily struggle in het leven van jongeren uit de Randstad. Of je nou ‘stress’ hebt om er goed uit te zien, om te regelen of om op te boksen tegen verwachtingen; van elke situatie valt iets te maken.

‘Fernandes heeft een uitgesproken imago en uitgesproken smaak. Daar hoort een uitgesproken en opvallende campagne bij waar het merk en onze lekkere Surinaamse frisdrank in de herkenbaar gekleurde blikjes een hoofdrol krijgen’, zegt Joost Dijkstra, senior portfolio-manager bij Coca-Cola European Partners en verantwoordelijk voor Fernandes.

Fernandes Social Media - Cherry BouquetFernandes Social Media Green PunchFernandes Social Media Super Pineapple